пʼятницю, 29 листопада 2013 р.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки, щодо того як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - самопрямованність дозволяє учням ставити власні цілі і покроково їх досягати, планувати власну траекторію навчання, при цьому учні будуть навчатися осмислено і підвищиться активність у самонавчанні так як вони самостійно досягають певних вершин знань. Диференційованість у навчальному процесі потрібно здійснювати враховуючи не лише рівень знань, а й фізіологічні та психологічні особливості учнів. Цей модуль дав змогу більш докладніше розглянути індивідуальні особливості учнів. Я погоджуюсь з тим , що класно-урочна система пасивна і щоб розшевелити СУЧАСНИХ учнів і спонукати їх до дії слід змінювати систему підходу до вивчення тем із застосуванням плану дій.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар