четвер, 28 листопада 2013 р.

Модуль 7.
З кожним днем мій мозок завантажується... Сьогодні мені вже самостійно вдалося створити блог учня і з ним працювати від імені дитини. В оформлені блогу мені допомагала Аліна. Курси досить інтенсивні. Але вони потрібні і я вдячна нашим тренерам Ларисі та Анні за ефективне донесення інформації та терпляче ставлення  до таких профанів, як я.
На курсах я подивилася на викладання з іншого ракурсу, більш осучасненого. При складанні проекту учень має усвідомлювати кінцевий результат своєї діяльності, який може бути представлений у вигляді публікації, презентації, звіту, тощо....

2 коментарі:

  1. Привіт колего! Рада вітати Вас у Вашому блозі. Приємно знати про те, що з кожним днем рівень вашої ІКТ освіти зростає і Ви вже знаєте ,як використовувати зв'язок з учнем І будь ласка без самокритики! ,

    ВідповістиВидалити
  2. Наталю, Ви молодець.!!!!!!!!!!!!! У Вас обов`язково все вийде!!! Я згодна , що ці курси дуже корисні для вчителів,бо треба рухатися вперед,а не стояти на місці,щоб не відставати від учнів і бути для них цікавою,прогресивною!!!!! Я бажаю Вам успіхів в усіх починаннях!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити